Na základě bezvadné zkušenosti z minulé organizace letního házenkářského kempu v RS U Starého Rybníka, kdy jsme si to s všichni parádně užili, jsme se rozhodli opět pro tuto lokalitu pro letošní kemp. Podařilo se nám s předstihem opět zarezervovat ubytování v oblíbených modernizovaných chatkách.
Samozřejmě jsme si vědomi aktuální epidemiologické situace, nicméně věříme, že stejně jako loni letní čas bude pro COVID nepříznivý a kemp proběhne dle plánu.
Vzhledem k Vaší aktuální potřebě plánování letních aktivit posíláme s dostatečným předstihem informace o kempu:
Termín konání: So 30.7. – So 6.8. 2022 (8 dnů)
Místo konání: RS U Starého rybníka, Zbraslavice
Kapacita kempu: 40 dětí
(aktuální plán)
Náplň kempu: sportování v přírodě, socializace (cykloturistika, turistika, míčové hry, koupání, adrenalinové atrakce)
Cena pobytu: 4.500Kč
(V ceně zahrnuto za 8 dní pobytu: Ubytování v chatkách + plná penze = 539 Kč/den, 2x svačiny = 13 Kč/den, rekreační poplatky = 12 Kč/den, lůžkoviny = 49 Kč/pobyt, spoluúčast na poplatku za „atrakce“ = Padell board + kajaky = 129 Kč + 129 Kč/pobyt).
Dnešním dnem spouštíme proces ZÁVAZNÉHO přihlašování dětí na tento kemp.
Termín přihlášení: do 28.2. 2022 nebo do vyčerpání kapacity kempu.
Své dítě můžete přihlásit tak, že:
(1) Potvrdíte jeho účast na tento mail, ve kterém uvedete informace o účastníkovi:
Jméno a Příjmení:
Datum narození:
Adresa bydliště:
Kontakt na rodiče: Jméno a Příjmení: mobil: email:
(2) Do 28.2. 2022 uhradíte zálohu ve výši 2.000 Kč na na oddílový účet č. 2701460324/2010 (FIO bank). Pro snadnější identifikaci platby uveďte do poznámky platebního příkazu jméno a příjmení hráče.
(3) Do 15.4. 2022 uhradíte doplatek ve výši 2.500 Kč na na oddílový účet č. 2701460324/2010 (FIO bank). Pro snadnější identifikaci platby uveďte do poznámky platebního příkazu jméno a příjmení hráče.
Pozn.: Možno uhradit celkovou částku najednou.
Kapacita kempu resp. ubytování je omezená. Děti budou zařazovány do kempu do vyčerpání kapacity v pořadí dle termínu zaslání přihlášení a zároveň splnění podmínky úhrady min. zálohy. Po naplnění kapacity budou další v pořadí zařazeni mezi náhradníky. Pořadatel si vyhrazuje právo případného výběru účastníka/účastnice po vyčerpání kapacity kempu.
Storno podmínky:
· při zrušení pobytu dítěte do konce května, vrací se celá část uhrazených plateb,
· při zrušení pobytu dítěte do konce června, vrací se 50% z uhrazených plateb,
· při zrušení pobytu dítěte v průběhu července se vrací jen 25% z uhrazených plateb a jen při závažných
důvodech, které nemůže rodič ovlivnit,
· po těchto termínech pouze individuální dohody (náhrada účastníka) – nevrací se nic
. pokud kemp nebude z důvodu zásahu „vyšší moci“ (např. pandemie) realizován, vrací se 100 % uhrazených plateb